среда, 2 июля 2014 г.

დღე4

გავეცანი შეფასების დროის ჩარჩოს. შეფასების გეგმას პროექტზე მუშაობის დაწყებამდე და დასრულების შემდეგ. ვისწავლე სლაიდ შოუს მომზადება

4 комментария:

  1. 3 შეკითხვა; 1.რა სასწავლო სტატეგიების გამოყენებას აპირებთ კოსმოსური სხეულის მზის სისტემაში მოძრაობის აღწერისას?
    2.როგორ ფიქრობთ, გარემოს რა არეალში შეძლებთ მოსწავლეთა ინტერესის გაღვივებას გარემომცველი სამყაროს კვლევისადმი?
    3.ხომ ვერ დამიზუსტებთ, პროექტის დასრულების შემდეგ რა პროდუქტს ან რესურს მიიღებთ?


    2 კომენტარი;1 მომწონს პროექტის დიზაინი რაც აუცილებლად პოზიტიურად აისახება მოსწავლეებზე;
    2. მე ვფიქრობ, თემას უდაოდ საინტერესოს გახდის ინტერნეტ-სივრცეში მოძიებული ინფორმაცია,


    1 რჩევა; 1.ჩემის აზრით,ამ სამუშაოს ჩატარების შემდეგ აუცილებელი უნდა იყოს სამუშაოს კონკრეტულ ჩარჩოში მოქცევა და ამიტომ გირჩევთ შექმნათ ამ კუთხით გადახედოთ პროექტის შედეგებს.

    ОтветитьУдалить
  2. 3,2,1
    1. რატომ არის გამახვილებული ყურადღება უშუალოდ პლანეტა დედამიწაზე?
    2. როგორ დააკავშირებენ მოსწავლეები მიღებულ ცოდნას თანამედროვე ტექნოლოგიებს?
    3. პროექტზე მუშაობისას რამდენად შეძლებენ მოსწავლეები მოცემული პროექტის ორგანიზებას?
    კომენტარი:1. კარგია ის რომ თავფურცელი შესაბამისობაშია თემის
    შინაარსთან.
    2.კარგია ის რომ აქტივობის უმრავლესობა შეესაბამება მზის სისტემის პლანეტებს.
    რჩევა: ვფიქრობ კარგი იქნება პროექტის სათაური სჩანდეს მის შინაარსში.

    ОтветитьУдалить
  3. 1. პროექტში ჩანს ,კვლევა ძიების ჩატარება.

    2.პროექტის შესრულების მსვლელობაში კარგად ჩანს ისტ-ის გამოყენება.

    ОтветитьУдалить
  4. შეკითხვა. 1.რატომ არის გამახვილებული ყურადღება უშუალოდ პლანეტა დედამიწაზე?
    კომენტარი. პროექტზე მუშაობისას კარგად ჩანს კვლევა ძიება, XXI საუკუნის უნარ-ჩვევები.
    რჩევა. ვფიქრობ უკეთესი იქნება პროექტის სათაური ჩანდეს მის შინაარსში.

    ОтветитьУдалить